Presentació de la APP de Floodup al Espai Ciència

El dimecres 9 de març vam presentar la nostra APP Floodup als estudiants d’institut que van apropoar-se al Saló de l’Ensenyament. Dins el Saló, estavem a l’Espai Ciència un racó on els assistents poden participar a diferents tallers i activitats, vivint en directe demostracions i experiments científics de caire lúdic i interactiu que proposen les universitats o altres centres d’investigació.

12834835_10208026298442849_56847292_nCdGVyKBXIAALRx9.jpg-large

Aquesta APP, permet veure i compartir, a temps real, observacions d’inundacions i els seus efectes. També es pot aportar informació sobre altres fenòmens relacionats, llocs que poden estar en risc, testimonis d’inundacions històriques, infraestructures significatives o punts emblemàtics en relació amb les inundacions.

Pots descarregar-te la APP aquí: FLOODUP

Posted in floodup and tagged , , , , , .